en f

Novinka

POLNÍ DEN LUKROMu - ideální místo pro společné setkání!

11/09/2020

LUKROM má za sebuo v pořadí druhý ročník POLNÍHO DNE v Tlumačově. Akce se konala 3. září a prezentovali jsem zde více jak 30 strojů značky JCB a HORSCH. Jak hodnotí letošní polní den jednatel naší společnosti Ondřej Červenka?  

 Máme za sebou již druhý ročník polního dne v Tlumačově. Co pro Vás tyto polní dny znamenají a proč jste se po letech rozhodli vrátit se k tradici polních dnů?

V minulosti byly polní dny v naší společnosti tradicí, ale to jsem ještě nebyl ve společnosti. Již pár let jsme přemýšleli nad tím zda se k této tradici vrátíme a loni na jaře padlo rozhodnutí, že ano. Jsem za to velmi rád, protože tato akce je velice specifická a to především v tom, že celá akce probíhá venku na polích naší společnosti LUKROM plus s.r.o. Za mě je to ideální místo k tomu se setkat s partnery, jelikož právě pole a půda jsou nezbytnou součástí našeho odvětví. Pořádání této akce s sebou ovšem nese i rizika, o kterých jsme se přesvědčili v letošním roce.  

 

Asi máte namysli především počasí. Je to tak?

Ano, je to tak. V zemědělství jsme zvyklý na to, že přírodě a počasí se nedá poručit. Tento rok nám do příprav zasáhl silný déšť. O to víc jsme rádi, že tato akce proběhla, i když realizační tým musel hodně improvizovat. V úterý odpoledne kolegové zasedali a řešili, zda vůbec bude možné akci zorganizovat. Až ve středu ráno se rozhodlo, že akce bude, ale musela se posunout na opačnou stranu Tlumačova. Taky jsme museli upustit od části programu, který byl naplánovaný, ale věříme, že ho zužitkujeme v příštím ročníku.

 

Jak náročné jsou přípravy na takový polní den a jak velký tým zaměstnanců přípravu zajišťuje?

Celkově se organizaci polního dne věnujeme několik týdnů, co se týče samotných příprav na místě tak ty stabilně probíhají dva až tři dny. Letos to museli kolegové zvládnout za jeden den, jelikož počasí nám více prostoru nedalo. Celá akce je personálně, logisticky i organizačně náročná – navést přes 30 strojů z několika středisek, rozmístit je na pole, postavit stany, velkoplošnou obrazovku, ozvučení, připravit catering, a další. To vše zvládl náš tým čítající 10 lidí během jednoho dne na jedničku a za to jim patří velký dík! A nesmím opomenout i výpomoc kolegů ze společnosti LUKROM plus s.r.o., bez kterých bychom se obešli jen stěží.

 

Co byste na letošním ročníku polních dnů vypíchl?

Líbil se mi příspěvek marketingového ředitele firmy Horsch pana Kurta Glucka, dále bych vyzdvihl prezentace jednotlivých strojů za pomoci kamerového live přenosu na velkoplošnou obrazovku a také online přenos celého dne na sociálních sítích, který jsme si mimochodem vyzkoušeli na naši akci vůbec poprvé.

 

Jak jste byl na této akci spokojený s účastí? Účast byla v porovnání s loňskem téměř dvojnásobná a řekl bych, že téměř předčila naše očekávání.

 

Co další ročníky? Máte nějaké plány?

Do dalších ročníků bychom chtěli, aby k části předváděcí na hlavním stanovišti se ještě přidali další menší stanoviště, kde si zákazníci budou moci stroje vyzkoušet. Letos jsme také poprvé vyzkoušeli živý přenos akce, takže i toto bychom chtěli do dalších ročníků rozvíjet.

 

Co chystáte v LUKROMu nyní? Jsou v plánu další akce?

V letošním roce nás čekají ještě DOD ve Svitavách a tradiční setkání agrochemiků v Luhačovicích. Příští rok by měl na akce pestrý, samozřejmě pouze pokud COVID dovolí. Jednak bude LUKROM slavit 30 let své existence a jednak se také plánuje stěžejní zemědělská akce výstava Techagro.

 Mrněte na fotogalerii z našeho POLNÍHO DNE 2020!

nahoru